Tv tittande

Kom precis upp från duschen efter att ha tränat på friskis & svettis, det är jätte skönt efteråt men jobbigt när man är där. Jag känner mig så duktig efter att jag har tränat, för det händer ju inte särsklit ofta. Nu sitter jag och tittar på tv, på tv4 Mammas pojkar. Det är väl hyfsat bra!

I helgen ska jag åka till Hudiksvall till Emmas landställe, vi ska dit och bara ta det lugnt och plugga. Orkar inte vara kvar här hemma vill bort och bara sova och ha det mysigt! Så i morgon bär det av! Jag kommer tyvärr  inte kunna uppdatera bloggen någonting för vi ha inget internet där och knappt någon täckning heller. Jag tror jag kommer hinna uppdatera bloggen innan jag åker, men annars så får ni ha en toppen helg!
Puss & Kram
Lisa


Emma & Jag i helgen? Haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

helt klart vi två! XD

2009-10-15 @ 20:37:22
URL: http://emmahannas.blogg.se/
Postat av: Lisa

hmm, jag tror faktiskt det! Men jag mår jätte dåligt emma!!:(

2009-10-15 @ 21:03:00
URL: http://waldebrants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0