Puust..

... Äntligen tagit en paus från pluggandet, jag har pluggat så mycket som jag bara har orkat hela eftermiddagen! Det är inte så mycket, så jag måste alltså fortsätta direkt efter jag är färdig här. Jag håller på att hjälpa mamma hon ville att jag skulle skicka ungefär 10-15 bilder på Calle och mig. Antingen tillsammans eller enskilda och hon vägrar att säga vad hon ska göra, det ska bli en överraskning blablabla... Det är inte min bästa sida att vänta på något så jag kommer väl gå runt och tänka på det några veckor fram över! ååh usch, vad jobbigt.. Aja, man får väl hoppas att det kommer bli något roligt, när man väl får reda på det.

Nu måste jag fortsätta med att plugga Historia, jag tror inte jag uppdaterar något mer ikväll. För jag hade planerat att jag ska sitta fast klistrad framför Historiaboken hela kvällen! Men ha en rolig kväll ni som kan! Puss.
Här är en av bilderna jag kommer skicka till mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0