Plugg..

...Ja plugg är inte det roligaste här i livet, man vill hellre göra något roligt än att sitta och plugga till ett prov. Det är just det jag gör nu, pluggar till ett engelskaprov som jag har imorgon. Jag började plugga nyligen så känner mig lite dålig och väldigt stressad, för engelska är tyvärr inte mitt starkaste ämne. Men jag hoppas att det kommer gå bra imorgon, upp till bevis!
Just nu sitter jag och tittar på Stockholm Arlanda som går på tv3, för att se om jag är med i programmet. För när jag var påväg till New York i början av sommaren så filmade dom en familj bakom mig i kön, så tänkte titta om jag syns en liten snabbis i tv-skärmen. Men nu ska jag fortsätta plugga faktiskt, lite måste man väl göra i allafall!
Kanske skriver ett inlägg innnan jag somnar ikväll, annars hörs vi imorgon!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0