Mys väder?

Åååh jag bara älskar det här gråa vädret när man bara ska vara hemma och ta det lungt! Det är så underbart, fast om man är ute så är det inte lika skönt. Idag har jag BARA varit hemma och slappat, sovit några timmar och nu satte jag mig vid mitt skrivbord för att plugga lite historia.
Igår var en väldigt rolig och skön kväll, Marie och Jag var barnvakter till Jack och Loke. Dom är väldigt spralliga och ska leka saker hela tiden, men ändå lyckades vi nästan att få Loke att titta på hela Sverigematchen! Det var synd att inte Sverige vann, men vi hade trevligt ändå med popcorn, chips, godis, jordnötsringar och cola! UBERMYS!
Lite suddiga mobilbilder från igår:


Alla!

Lillebrorsan Loke

Storebrorsan Jack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0