Mössön!

Nu är jag hemma efter den slappaste och skönaste helgen på länge! Jag har varit på Mössön med Emma, det har varit hur mysigt som helst. Mössön ligger nära Hudiksvall, det ligger ute i skogen och är hur mysigt som helst, när man inte ska göra någonting! Har inte så mycket att berätta för vi har inte gjort mycket, bara tagit det lugnt såsom alla behöver någon gång! Emma och Jag har pratat om allt den här helgen, den har varit jobbig och underbar, men mest rolig!:) Hoppas ni har haft en bra helg! Hörs senare!<3

Kommentarer
Postat av: Emma

alla mina helger med dig är underbara älskling :)

du är bäst och jag lovar att det vänder snart.

oavsätt så finns jag här, det vet du.

love you the most

2009-10-18 @ 21:22:49
URL: http://emmahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0