Minne!

Jag gör absolut ingenting, har tråkigt.. Så jag sitter och tittar igenom bilderna på min datorn. Jag fastnade på albumet som är från Florida i vintras, när jag var där med släkten för att min farbror fyllde 60 år! Får så himla många minnen för det var så mysigt, vi hade hyrt ett hus i Florida med pool och allting! Bra väder nästan varje dag, varmt och härligt, att det inte kan vara så skönt i Sverige..
Tänkte visa några bilder:


Tänk om man kunde vara brun nu också!

Min långe kusin Martin och Jag, han var nästan lika lång som gubben!

Hela tjejligan innan vi skulle ut och äta!

Jag till vänster och min bästa kusin till höger, påväg till middagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0