Lördagen 31oktober

Kom nyligen hem från min morbror, första gången jag var hemma hos honom faktiskt han har nyligen flyttat. Igår gick det jätte bra på bowlingen faktiskt, Emelie och Jag vann över killarna! Så vi var jätte stolta men Calle och Jesper ville inte inse att vi hade vunnit. Efter bowlingen så åkte vi hem till Calle för vi hade ingenting att göra, där spelade vi monopol faktiskt. Det var roligt längesen man spelade det också, vi höll på sent in på kvällen/natten.
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra än, kanske ska till Vaxholm med Emelie och några fler, fast oklart tror kanske inte att det blir så. Nu ska jag ut och övningsköra med mamma för hon måste handla lite mat till middagen. Men vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0