Hemkommen

Nyligen hemkommen från Täbycentrum där jag har gått en snabbis med mammi. Äntligen har jag köpt en vinterjacka, så att jag ha något att ha på mig när det blir minusgrader här i Sverige. Ikväll ska jag inte vara med Emma för hon ska tydligen vara barnvakt till sina små barn i Täby. Jag har lovat att laga mat hemma hos Calle ikväll, vi ska laga oxfilé och potatis till tror jag, men får väl se hur det blir. Det är ett steg högre att laga den maten än maten som vi lagade igår kväll, men man får väl hoppas att det blir bra. Sen ska Calle, Jesper och Jag spela bowling ikväll, det ska bli jätte roligt! Var så himla längesen jag spelade det! Efter ska vi väl hitta på något hoppas jag, så  man inte bara sitter hemma:)

Nu sitter jag här med mamma och pappa i soffan och tittar på massa gamla bilder! Haha finns så himla många hemska bilder från när man var 10-13 år. Marie du borde se dom finns riktigt snygga bilder här alltså. Här får ni lite smakprov! Puss

Jag, Marie och kusinen Martin.

Maria en liten prinsessa redan då!

Haha Jag och Marie på 80-tals fest.

Vals?


Kommentarer
Postat av: Emma

nussee vad söt!

2009-11-01 @ 23:18:21
URL: http://emmahannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0