Godnatt!

Nää nu börjar det bli alldeles för sent för min del! Jag behöver verkligen sova nu om jag ska ha en chans att få bra betyg på provet imorgon. Imorgon börjar jag 08.10 med typ två och en halvtimmes historis/samhäll, inte roligt någonstans Usch! Men får väl tvinga mig upp ur sängen och gå till skolan och tänka på att det är fredag dagen efter! Jag läängtar så mycket efter helg, bara att kunna sova ut på morgonen är en helt underbar tanke:)
Ikväll kommer inte min älskling hit och sover så jag är lite deppig, en säng för mig själv. Får väl titta på bilder på honom innnan jag somnar och ringa honom! SOVSÖTT!

Jag & Älsklingen på Gotland

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kunde ju ha ringt mig!! ;)

2009-10-08 @ 14:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0