En skön måndag!

Idag har det varit en sån där toppen dag! För idag var min syster Sara här och hälsade på, väldigt längesen jag såg henne sist hon har varit i New York osv.. Så det var roligt! Ett plus är att när hon är här så får man massage både på ryggen och ansiktet. Det var så himla skönt, för min rygg mår inte bäst just nu och mitt ansikte är väldigt torrt. Fick en ny nattcreme, så min hy blir lite fetare!:)
Kom precis hem för pappa och jag skjutsade hem henne! Jag övningskörde, det gick faktiskt jätte bra. Fast det var första gången jag åkte på motorvägen så var lite läskigt, för det var väldigt mycket bilar också!
Nu ska jag plugga lite & titta på svenska hollywood fruar!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0