Emma har köpt en fin rosett.

Äntligen hemma efter en lång och spontan dag i NackaForum eller ForumNacka eller vad det heter. Idag har både Marie och jag klippt oss, båda klippte bara topparna fast jag vart ändå inte nöjd. Jag går alltid till min frisör Emma på kungsholmen, men idag kände jag att jag kunde testa någon annan. Det ska jag inte göra om, Emma är så bra kan verkligen rekommendera henne! Men hos frisören köpte jag en spray som jag verkligen behöver, den skyddar mot värme och håller håret rakt och det behöver jag! Nu sitter Emma i min säng bredvid mig och Marie sitter vid mitt sminkbord och speglar sig och målar naglarna. Ikväll har vi ingen aning vad vi ska hitta på, kanske ska till Vaxholm eller så ska vi hitta på något annat roligt. Kvällen får avgöra! Ha en toppen kväll! Puss

Den här köpte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0