Tisdags morgon

Ja, skyll inte på mig igår när jag skulle logga in och skriva ett inlägg så stod det: Inloggningen är avstängd mellan 00-04 för driftuppehåll.. Så det var inte mitt fel att det inte blev något mer bloggande igår. Igår kväll var jag hemma hos Johanna och titta på Eurotrip med Maria och Johanna! Den filmen är rolig! Gud vad regnet öste ner när jag stod inne på toaletten och tog bort sminket igår, lät nästan som att fönstret skulle gå sönder. I natt sov jag så himla skönt, första gången på länge jag har sovit så bra! Jag har lite bråttom för Emma väntar på att jag ska bli färdig, vi ska nämligen åka till NackaForum idag! Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0