Bra, dålig dag?

Ja jag vet faktiskt inte, det har nog varit både och! Jag har varit med min underbara vän ungefär hela dagen och det har varit underbart för det var så himla längesen vi var med varandra bara vi två under en längre tid. Varför kan det inte bara var som när man var små, att man inte hade några problem med killar? Varför? Man bytte kille lite hur som helst och tänkte inte på sin förra, nu ska det vara så himla komplicerat.. Och om man bara gör ett enda litet misstag, så kan allting gå snett, man kan missförstå varanda och vad som helst kan hända! Även fast det inte ens var menat så! Jag är sån som inte kan se mina vänner vara ledsna utan att jag själv blir på depphumör, idag har jag varit lite deppig men andra sekund har jag gråtit av skratt. Det har varit skönt att vara med dig och få prata ut! Love you.
Nu ska jag titta på tv med Calle och sen ska vi gå och lägga oss! Hörs imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0