Var det bara jag?

Var det bara jag som verkligen inte kunde komma upp ur sängen imorse? För det kunde verkligen inte jag göra, speciellt inte när Calle ligger där under täcket och är dubbelt så varm än vad jag är. Då vill man bara stanna kvar där under täcket och aldrig behöva gå upp. Men oftas så måste man göra det även fast man inte har det bästa humöret. Nu sitter jag i soffan och tittar lite på tv, måste plugga lite också! Sen ikväll ska jag faktiskt se på en musikal, det är en musikal för Michael Jackson. Jag vet inte så mycket om den för det har inte varit så mycket reklam för den och tydligen så visas den endast en gång i Stockholm och sen en gång i Göteborg. Men antar att det är en musikal som hyllar Michael och så sjunger dom hans låtar och dansar. Nu ska jag börja plugga lite men jag orkar verkligen inte. Men jag måste tyvärr, hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0