Trötthet.

Jag är så himla sjukt trött. Alltid inte bara nu, vad är det för fel? Fast det är nog att det är så mörkt ute så man blir bara allmänt segare för det också. När Calle och jag hade varit tillsammans ett år i somras så fick jag en present av honom. Det var att jag skulle testa på floating, alltså att man ligger i typ en tunna och flyter på saltvatten. Tror jag att det är. Men iallafall det fick jag och har kvar den för jag tänkte jag tar den i vinter när det är mycket plugg och dystert väder. Så jag funderar på att ta den snart, borde nog ringa och boka tid! Floating är att man ligger och flyter och kopplar av i 45 minuter till en timme och det är lika med som en natt med sömn!! Det behöver jag verkligen nu. Men nu ska jag sova lite, haha Puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0