Snö regn?

Äckel väder! Åhh vad jag hatar sånt här väder har regnat/snöat ungefär hela dagen och man vill ju inte direkt gå ut och ta frisk luft om man säger så! Varför kan det inte bara vara sommar, sol och varmt igen? Jag orkar inte med kylan, regnet och mörkret det gör mig deppig. Eller i försej mörkret är mysigt fast inte alltid för jag blir så himla trött och seg av det. Idag har jag bara gått i skolan och haft en svenska redovisning på en bok. Eller vad ska man säga redovisning och redovisning, berättade för några klasskamrater om den! Nu tänkte jag ta något att äta för jag är hur hungrig som helst och sen ska jag plugga lite. Måste bli klar med mitt engelska arbete tills imorgon! Känner mig lite stressad.. Puss

Så trött är jag nu ungefär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0