Resa bokad!

Ååh vad skönt då har man äntligen något att se fram emot! Den 30:onde december bär det av till Playa de Inglés! Jag vet jag missar nyår.. Men vad ska man göra? Behöver verkligen komma bort från Sverige och kylan ett tag. Just nu är jag så himla glad, man kan få lite färg. För just nu smörjer man ju in sig i brun utan sol för att dölja blekheten. Calle ska med och det gör att det blir ännu roligare och mysigare. Jag har varit där en gång innan men det var typ när jag var tio år eller något sånt. Så jag kanske känner igen mig när jag kommer dit? Vem vet? Vi har 200 meter till centrum och 600 meter till stranden så det är kanon! Nära det man behöver.:) Nu ska jag fortsätta plugga, det kommer gå bättre nu för nu har man något att drömma sig bort i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0