Nyvaken

Shit vad skönt och sova, nyss vaknat efter någon timmes sömn. Det kändes att det verkligen behövdes! Fast nu är jag ju inte mindre stressad över engelskan.. Sitter här i köket på ön och tittar på när mamma lagar mat och så ska jag plugga nu. Är så stört hungrig, men det är nog för jag inte har ätit något annat idag förrutom lunchen. Imorgon ska jag vara i Vaxholm och på Skarpö på eftermiddagen kvällen, jag ska nämligen sova över hos Anna. Men jag vet inte riktigt vad vi ska göra på kvällen, men får se! Så då kommer det nog inte bli så mycket uppdatering! Så ni är beredda på det. Men nu måste jag börja plugga så att jag hinner bli klar innan middagen! Pussar

De här blir inte bättre när man är hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0