Dålig sämre Lisa

Shit jag har varit lika dålig nu att uppdatera min lilla blogg. Jag har verkligen ingenting att skylla på förrutom att jag har haft andra saker att göra så jag har inte prioriterat datorn först. Idag är det måndag IGEN... Men det går snabbt innan det är helg igen, bara att man måste plugga en hel del. Fast den här veckan har jag faktiskt inte mycket, men måste plugga in för nästa vecka då vi har sjukt mycket. Jag har precis skrivit klart min engelska uppsats om boken jag har läst, nu ska jag börja läsa på min svenska bok. Men hörs kanske senare eller imorgon! Puss


Sötnosen och Jag


Kommentarer
Postat av: Marie

När är bilden ifrån ? pusss

2009-11-16 @ 21:07:32
Postat av: Lisa

Finns på facebook. Från heide:)

2009-11-17 @ 07:10:11
URL: http://waldebrants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0