Morgon

Nu har jag precis kommit hem för igår tittade jag nämligen på film med Calle. Jag mådde så himla dåligt igår, så det var tur att jag inte gick ut! När som helst ska jag ut och övningsköra med mamma var så himla längesen, sen ska jag hämta upp marie och så åker vi mot innebandyträningen. Som vanligt, som vi gör varje lördagsmorgon nu på vintern! Det är roligt men lite jobbigt för man måste skrika rätt mycket ibland. Men har ingen aning hur det går idag eftersom jag har så himla ont i armen så vet inte om jag kan skjuta med min innebandyklubba. Det som är skönt är att det är så himla bra väder idag! Tummen upp. Men nu har jag lite bråttom, puss!

solen är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0