Michael Jackson

Nu är jag tyvärr hemma från Cirkus! Det var så himla bra, hade inga förhoppningar och nu ångrar jag mig inte en sekund att jag gick! Dom som uppträdde var så himla bra, dom kom från alla möjliga delar från världen. Jag trodde det var svenskar först men det var inte en enda svensk med och det gjorde det ännu bättre. Dom skulle spela i Stockholm bara engång som jag sa och nu ska dom åka vidare till andra ställen i världen. Nu är jag på toppen humör och vill verkligen inte sova! Jag vill bara ha mer och mer, vill åka tillbaka dit och se det en gång till. Man vart så himla glad av alla folk och alla som uppträdde, älskar det så himla bra stämning!
Imorgon kommer det någon/några videos, men måste ha hjälp av någon kunnig (Calle). Men det kommer upp någon gång under morgondagen! SOVSÖTT!

Innan föreställningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0