Känner mig väldigt dålig.

Förlåt verkligen! Gud vad jag känner mig dålig.. Jag har inte uppdaterat min blogg på hur länge som helst! Nej nu måste jag börja skriva lite inlägg igen. Men jag har faktiskt en ursäkt, den där vanliga.. Jag har haft så himla mycket plugga så jag har inte hunnit sätta mig framför datorn och skriva ett inlägg. Men imorgon har jag mitt samhällsprov som jag har plugga på nu, jag ger upp. Orkar inge mer nu, nu får det gå som det går. Men förhoppningsvis bra! Hoppas alla hade en toppen helg, eftersom det var senast jag skrev pinsamt. Det hade iallafall jag!:) Nu sitter jag i min säng och har precis lagt i från mig allt plugg, måste vila ett tag nu. Imorgon bitti har jag mitt prov och sen efter skolan ska jag till Täby med Marie och ska ta en fika tror jag! Men nu ska jag titta på StockholmArlanda och titta om jag är med;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0