Ishockey

Gårdagen så vart det till slut att jag tittade på Calles andra ishockeymatch. Den var faktiskt väldigt roligt, gick snabbt och mycket tacklingar. Fast jag tycker dom ser så läskiga ut, det var en kille som vart tacklad såg ut som han bröt nacken typ. Men det är väl bara upp och hoppa fortsätta spela. Efter matchen åkte jag hem till Calle och drack te och åt lite mackor var hur mysigt som helst! Älskar mörkret när det är kallt och så kommer man in och dricker varmt och mycket levande ljus! Fast det är ju inte alltid det är så mysigt mörkret. Nu är jag hemma igen tog en promenad hem, tror att Calle fortfarande ligger och sover. Men han får ta att komma hit nu, för han ska nämligen hjälpa mig plugga matte. Har prov imorgon och känns som jag inte kan någonting och jag behöver hjälp. Men vi hörs senare kanske! Ha en toppen söndag. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0