Inköp

Emma gick precis, vi har faktiskt varit duktiga och pluggat spanska! Nu sitter jag själv och pluggar, hoppas att mamma kommer in och förhör mig snart! På lördag ska jag först till Mathilda på middag, kommer ungefär vara tio tjejer där och ha de mysigt! Sen vid niotiden ska vi hem till Ebba för hon ska ha gossipgirl maskerad! Ser verkligen framemot det, man ska vara finklädd och så ska man ha en mask. Jag köpte en mask idag:) Så nu är det gjort, det är verkligen skönt! Jag tror att väldigt många kommer ha likadana för det finns inte så jätte mycket att välja på! Jag köpte min på accessorize i västermalmsgallerian! Här får ni se:
Puss

Feather Black & Pink Mask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0